بیمه دیجیتال بیمه دیجیتال .

بیمه دیجیتال

سیشسی

بیمه آتش سوزی چیست؟
آتش را شاید بتوان قدیمی ترین کشف بشر به شمار آورد که باعث تغییرات گسترده ای در زندگی انسان گردید. به همان میزان که بشر اولیه به مزایا و فواید آتش پی می برد با معایب و زیانهای آن نیز آشنا گردید. وقوع حریق های بزرگ و کوچک که باعث از بین رفتن اموال و داراییها می گردید از جمله تجربیات تلخی بود که همین موضوع سبب رواج این ضرب المثل گردید که “آتش خدمتکاری خوب ولی ارباب بدی است”.

 

وقوع انقلاب صنعتی در اروپا و تبدیل کارگاههای سنتی به کارخانجات عظیم و سپس گذر به عصر فراصنعتی باعث گردید زندگی مدرن آمیخته با خطرات گوناگون گردد که همه جا در کمین انسان نشسته اند تا در شرایط مناسب و در یک لحظه غفلت با شدت حمله کرده و همه چیز را در مسیر خود نابود کنند.

بارها مشاهده شده است که زندگی یک فرد یا حیات یک سازمان و شرکت در اثر حریق از بین رفته و ادامه فعالیت آن میسر نگردیده، مگر اینکه دارای پوشش بیمة آتش سوزی بوده باشد. بیمه های آتش سوزی با جبران خسارت فیزیکی و مادی وارده به بیمه گذاران نقش بسزا و مهمی در ادامه فعالیت و کار افراد و سازمانها ایفا می نماید.

نکتة قابل ذکر این است که در بیمه های آتش سوزی علاوه بر خسارت ناشی از حریق خسارتهای ناشی از انفجار، صاعقه، سیل، زلزله، طوفان و دهها خطر دیگر نیز قابل پوشش و جبران می باشد که البته تمامی این موارد نیازمند آگاهی داشتن و آگاهی دادن است تا در سایه این اطلاع بیمه گذاران بتوانند بیمه نامه ای جامع و کامل خریداری نموده و با آسودگی به کسب و کار و فعالیت بپردازند.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۱:۱۳ توسط:بیمه دیجیتال موضوع: نظرات (0)